سلام ب دوستان همیشه عزیزماگه خدا بخواد فردا حرکت میکنم به سمت مهران و ایشالا بعد هم کربلادلم غم دارهنگرانماخه دخترم نازنین زهرا مریضهدیشبم تب کرده بود و تا صبح سرفه داشتامروز دکتر بردیمش و گفت یه س رماخوردگیه ساده ساما دلم جوش میزنهمرددم که دلنوشته های عباس..شاعری تنها...
ما را در سایت دلنوشته های عباس..شاعری تنها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 146 تاريخ: جمعه 19 آبان 1396 ساعت: 21:09